افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

به توکل نام اعظمت...
خدایا بگیر از من هر آنچه تو را از من میگیرد
بادرود و سلام خدمت بچه های ناب سرزمین مقدسم ایران
امیدوارم مقری محکم و معبری ایمن برای عابرین از قرارگاه باشد
با نظر دادن در مورد وبلاگی که متعلق به خودتونه در ارتقا بخشیدن به آن کمک کنید
با کمال تشکر
کمال گرا باشید
یا حق
KamalBayazidi@yahoo.com

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

«ألَم یَعلَم بأنَّ اللهَ یَری» (علق/14)

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ب.ظ



فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ

هر کس به اندازه ی ذره ای کار خیر انجام دهد آن را خواهد دید

وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ

و هر کس به اندازه ی ذره ای کار شر انجام دهد آن را خواهد دید

(سوره الزلزله آیه 7 و 8)

سخنان زیبای مقام معظم رهبری

دریافت
۹۴/۰۴/۲۰ موافقین ۳۸ مخالفین ۲
Kamal Bayazidi

تقوا

نظرات  (۴۵)

درسته خداوند داناو حکیم است...
پاسخ:
100%
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۷ غلامرضا آرمال طاهری
خیلی عالی بود عاقبت بخیر بشی
پاسخ:
ممنونم
همچنین سما هم عاقبت بخیر شید
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۹ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
پاسخ:
ok
عالی
لبیک یا خامنه ای
پاسخ:
ممنون
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۳ مرضیه دانایی
خیلی خوب که یادمان آوردید :)

پاسخ:
خواهش میکنم
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۵ میرزا قلمدون
وای بر ما.... کاش بفهمیم
پاسخ:
کـــاش
انشاء الله
از هر دست بدی از همون دست می گیری
قشنگ بود با اجازت کپیش کردم.
پاسخ:
ممنون
نوش جانت
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۹ khademoreza kusar

با سلام و خدا قوت

مطالب عالی بود

از اینکه به وبلاگمون سر زدید ممنون

پاسخ:
خواهش میکنم
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۱ مهدی اصغری
الله
پاسخ:
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۳ ساکت در قفس
برای دوستانمان دعا کنیم...
پاسخ:
لنشاء الله عاقبت به خیر شن
الهی
نه من آنم ک ر فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی ک گدا راننوازی ب نگاهی
پاسخ:
Bravo
عابد تاجوان را دید سربه آسمان بلندکرد وگفت:
خدایا مرادرقیامت بااین گناهکار محشور مکن
دراین زمان خداوندبه پیامبرش وحى فرمودکه به عابدبگو:
مادعایت رامستجاب کردیم وتو رابا این جوان محشورنمیکنیم، چراکه اوبه دلیل توبه،اهل بهشت است وتوبه دلیل غرور،اهل دوزخ
پاسخ:
آورین ، خیلی زیبا ، بجا و موثر
۲۳ تیر ۹۴ ، ۲۱:۴۱ فرشاد اشتری
درجای دیگر یادم میاد که میگفتند : تقوا این نیست که انسان گناه نکند... تقوا اینست که انسان بتواند گناه کند اما نکند...
پاسخ:
کلامتان متین
ممنون از نظرتون
۲۳ تیر ۹۴ ، ۲۱:۴۴ مهدی رنجبر
با اجازه عکس رو share میکنم!
با نقل منبع
پاسخ:
نوش جونت
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۴ مهدی فراحی
احسنت
پاسخ:
ممنون
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴ مهدی اصغری
لایک
پاسخ:
MC
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۹ ✿شمیم زندگی✿
:)
پاسخ:
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۴ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
زیبا بود
پاسخ:
سپاسگزارم
هوم.....
پاسخ:
☺☻
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۵ مهدی اصغری

اگر در جریان رودخانه صبرت ضعیف باشد
هر تکه چوبی مانعی عظیم بر سر راهت خواهد شد!


پاسخ:
قدم تازه ای برداشتن، این چیزی است که مردم از آن می ترسند، اما از پیشرفت نکردن شان متعجب می شوند. 
به توکل نام اعظمت...
خدایا بگیر از من هر آنچه تو را از من میگیرد

بسیار وبلاگ خوبی داری دوست گلم :) ممنونم که بهم سر زدی :*

پاسخ:
صمیمانه سپاسگزارم
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۴ رســـ ـم عـــ♥ــاشقی
خیلی عالی ممنون از شما
:)
پاسخ:
خواهش میکنم
سپاسگزارم از حضورتان
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۸ خدمتگزار امام هادی(علیه السلام)

گفتم شبی به مدهی اذن نگاه خواهم

گفتا که من هم از تو ترک گناه خواهم

سلام داداش وب قشنگی داری اجرکم عندالله

پاسخ:
علیک سلام
نظر لطفتونه

سلام

به عنوان اولین بازدید کننده از وبم خیلی خوش اومدید

 

پاسخ:
خواهش میکنم
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۷ کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
احسنت
پاسخ:
متشکرم از حضورتان
مطمئن باش همینه
یه لایک به یه مطلب مزخرف عاقبتمونو عوض میکنه
پاسخ:
خدا خیرت بده
کوچکترین اعمال ما ثبت میشود
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۷ ماسال نیوز
موفق باشید
پاسخ:
متشکرم از حضورتان
همچنین
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۹ یار عبد فاطمه
موفق باشید مطلب خوبی بود
اجرتون با خدا
پاسخ:
متشکرم
همچنین
وا این چه حرفیه من اصلا به این چیزا اهمیت نمیدم
مگه چند روز عمر میکنم که بخوام نصفشو به غم و غصه خوردن بگذرونم؟
پاسخ:
BRAVO
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۷ حسین اکبری
لایک داری داداش من
واقعا دارم میگم وب جالبی داری
دمت گرم
میتونیم باهم تبادل لینک کنیم؟؟؟!!
پاسخ:
نظر لطفتونه
دم شمام گرم
با کمال میل لینک گشتید!!
من کلا به تعداد لایکا یا تعداد نظرا اهمیت نمیدم 
ولی دلم میخواد بدونم از متنی که نوشتم مخاطبم چه برداشتی کرده 
این واسم مهم
وگرنه دیدم کسایی رو که نخونده چرت و پرت سر هم میکنن که اگه نظر ندن سنگین تره 
ولی خوب کسایی رو که میان وبلاگم و تا تهش میخونن باید یه فرقی باشه با اونی که نخونده یه چیزی سر هم میکنه که منم برم وبلاگش 
ولی خوب اونقدر وبلاگ داشتم که بدونم کی مطلب رو خونده کی نخونده
پاسخ:
این فوق العادست واقعا
سلام
خدا قوت...
پاسخ:
سلام علیک
ممنون و متشکرم
همچنین
لااااااااااااااااااااااااااایک
پاسخ:
مرسی
سلام علیکم
مطالبتان مورد پسند جضرت حق باشد. ان شاءالله
پاسخ:
سلام
متشکرم
اشکال نداره که منو از لینکاتون حذف کردین:)هرجور راحتین
فقط میخوام دلیلشو بدونم !اگه میشه بگین
پاسخ:
سلام ، ممنون از برخورتان
معذرت میخوام یه چیز شخصیه
بای بای
:))
پاسخ:
موفق باشید
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام
ببخشید بابت دیر جواب  دادن
کافیه عکسی که میخوای بذاری پس زمینه وبلاگت متحرک باشه یعنی پسوندش .gif  باشه.
بلدی که کجا باید بری برای عوض کردن پس زمینه سایت
پاسخ:
سلام
سپاسگزارم
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۸ انلاین گروه
ا سلام.
دوست عزیز یه تقاضای کوچیک دارم...
یک بنر تبلیغاتی رو به مدت ده روز در پست ثابت وبلاگ قشنگت قرار بدی!
کوچیکتم داداش
ما هم براتون یک لوگو طراحی میکنیم.

خبر بده به:
setare.sharghteam@gmail.com
یا
setare-shargh.blogsky.com
مرسی سر زدی
پاسخ:
وظیفه ماست 
خوش اومدی
پاسخ:
ممنون
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۹ نفس سادات ......
یا خدا
خداروشکر ما جای بدی نرفتیم.
هیییییییییی

پاسخ:
خداروشکر
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۹ نفس سادات ......
وبلاگ بسیار بسیار خوبی دارید موفق باشید.
پاسخ:
سپاسگزارم
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۵ $ پــــِـد + رآم + یــن $
این قضیه هم یه جورایی ترسناکه هم یه جورایی امید بخش.
ترسناک از اینکه همه چی رو حساب میکنه
و امیدبخش از اینکه همه چی رو حساب میکنه !
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتان
به نکته ی قشنگی اشاره کردید
سلام دوست عزیز لینک شدید لطفا م رو هم با سم جنبش اینترنتی قدمی بری ظهور لینک کنید
امیدوارم بهم سر بزنید
پاسخ:
سلام ممنون از حضورتان
با کمال میل لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">