افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

به توکل نام اعظمت...
خدایا بگیر از من هر آنچه تو را از من میگیرد
بادرود و سلام خدمت بچه های ناب سرزمین مقدسم ایران
امیدوارم مقری محکم و معبری ایمن برای عابرین از قرارگاه باشد
با نظر دادن در مورد وبلاگی که متعلق به خودتونه در ارتقا بخشیدن به آن کمک کنید
با کمال تشکر
کمال گرا باشید
یا حق
KamalBayazidi@yahoo.com

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

زندگی

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

شاید زندگی آن جشنی نباشد که انتظارش را داشتیم،ولی حالا که دعوت شده ایم بگذار تا میتوانیم زیبا برقصیم
۹۴/۰۴/۱۴ موافقین ۴ مخالفین ۰
Kamal Bayazidi

نظرات  (۱۰)

:/
پاسخ:
ها؟؟
چون نامه جرم ما به هم پیچیدند بردند به دیوان عمل سنجیدند بیش ازهمگان گناه مابود ولی ما را به محبت علی(ع)بخشیدند. با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را ازدعای خیرخویش فراموش نکنید.التماس دعا
پاسخ:
قشنگ بود
محتاجیم به دعا

۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۳ mahjobeh modanloo
شمام وبلاگ قشنگی دارید
چشم لینکتون کردم
:)
پاسخ:
ممنونتم
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۷ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
پاسخ:
ممنون
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۷ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
توهم وبلاگ خوبی داری
خواستی لینک کن تا لینکت کنم
پاسخ:
لینک گشتی
سیلام 

لینک شدی لینکم کن میسی
پاسخ:
mc
۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۲ آدم ارغوانی
من عاشق این جملم...
پاسخ:
قابل شمارو نداشت...
هم لینکی هم دنبال میسی
پاسخ:
سپازگزارم
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۱ فاطمه ابراهیمی
من رقص بلد نیستم من چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
واقعا؟؟
اون مشکل شماست
زندگی همون جشنی هس که اول ازمون اوکی گرفتن ،بعد دعوتمون کردن....
پاسخ:
زیباست
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">