افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

به توکل نام اعظمت...
خدایا بگیر از من هر آنچه تو را از من میگیرد
بادرود و سلام خدمت بچه های ناب سرزمین مقدسم ایران
امیدوارم مقری محکم و معبری ایمن برای عابرین از قرارگاه باشد
با نظر دادن در مورد وبلاگی که متعلق به خودتونه در ارتقا بخشیدن به آن کمک کنید
با کمال تشکر
کمال گرا باشید
یا حق
KamalBayazidi@yahoo.com

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

انصافا. . .

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ

اعتراف

۹۴/۰۵/۰۵ موافقین ۵ مخالفین ۰
Kamal Bayazidi

اعتراف

نظرات  (۳۷)

الان یادم نمیاد..
حالا فردا میام میگم مفصل...
پاسخ:
OK
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۲۵ پدرام یراقچی
زیادی عـــاشق خدام
آنقدر که آدمهای اطراف و گاه و بی گاه نمیبینم
گاهی میشود صداش کنم و صدای کسانی که سال هاست عاشقانه
دوستم دارن و نمیشنوم.
خدایا به عشق پاکت منو ببخش
پاسخ:
عالی
احسنت
اعتراف می کنم این عکس پروفایلتون خیلی خفنه...
پاسخ:
عجب!!!!
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
از این پستا نزار دعوا می شه خخخخخخخخخخ
پاسخ:
چرا ؟‌؟!!
اعتراف میکنم تا الان کلی دروغ گفتم

وایییییییی خدایا غلط کردم ببخش

ولی درکل اعتراف کردن خیلی جالبه ها مگه نه؟

پاسخ:
100% جالبه
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۵ مرضیه دانایی
من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم :)
اعتراف از این بالا تر؟؟؟ 
پاسخ:
Bravo

اعتراف میکنم که از زندگی خسته شدم :(

پاسخ:
ﺁخی. . .
ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﻭﺿﻌﺸﻪ!!
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۴ مهدی اصغری
اعتراف میکنم که خسته ام از زندگی
پاسخ:
ﺁخی. . .
ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﻭﺿﻌﺸﻪ؟؟!!
سوال بعـدی لدفـن :)))
پاسخ:
بعدا. . . 
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۴ مهدی اصغری
خودتم اعتراف کن
پاسخ:
 اعتراف میکنم زمانی که بچه بودم فکر میکردم مرغ ها هنگام خوردن آب دارن خدا رو شکر میکنن
نگو که میخوان آب بره پایین.
داداش سوالای سخت نکن بذا بیننی وبین الله بمونه
پاسخ:
ای بابا. . .
باشه
ببخشیدها بازم دارم فضولی میکنم اجر رو اینطوری مینویسن نه عجر بازم معذرت
پاسخ:
من معذرت میخوام
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۳ علیرضا زرقی
سلام خیلی حال کردم مخصوصن باجوکات بازم بزار طنز 
پاسخ:
سلام نظر لطفته
باشه چشم
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۴ مهدی اصغری
اعتراف جالبی بود.خخخخخخ
پاسخ:
از این موارد اعترراف زیاد دارم....
اعتراف میکنم که فقط باید جلوی خداوند و ائمه اطهار اعتراف کرد ... البته یه جاهای هم بزور باید اعتراف کنی
پاسخ:
واقعا قابل تامل
ممنون
سلام ... علت اینکه از یک قالب تبره استفاده می کنید، چیه؟
پاسخ:
قشنگی ! ! !
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۰ مهدی مهدوی
سلام
ممنون از بازدیدتون.
با افتخار لینک شدید.
لطفا به وبلاگم سربزن و با عنوان"به امید ظهورش صلوات "لینکم کن.
امیدوارم شما هم یکی از دنبال کنندگان وبلاگم باشید.
mahdi13579.blog.ir
یادمه که:
من دوره پنجم ابتدایی مراقب کلاسا بودم..بعد معلممون هر وقت که امتحان میگرفت برگه هارو  میزاشت تو کشوی میزش، درم قفل میکرد. ولی کلید رو درش بود!
منم که مراقب کلاس بودم  همش میرفتم سر کشو(البته با استرس زیاد= باور کن!) جوابای غلطم و درست می کردم از روی کتاب قشنگ دوبار بازنگری و کاملش می کردم و بعد میزاشتم لای برگه ها و میزاشتمش توی کشوی میزش و درشم قفل میکردم بعد میرفتم یه سر دستشویی میومدم..
تا خیالم راحت شه...
البته الان پشیمونما..!!!
باورکن.!!!
تازه  وقتی معلم برگه هارو تصحیح میکرد، همش برگه من و می گرفت دستش میگفت: ببینین چقد تر و تمیز و کامل نوشته.. حتی یه واو رو هم جا نذاشته...
اینا دانش آموزایی هستن که از همین الان تو دانشگاه می بینمشون..
باور میکنی.. الانم دانشگام تموم شده..
چقد خوب پیش بینی کرده بود!!!
):::::
پاسخ:
بسیار جالب و شیرین
عالی بود واقعا
اعتراف میکنم !
پاسخ:
خوب اعتراف کن . . . 
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴ مهدی مهدوی
سلام
ببخشید می خواستم بپرسم من چطوری می تونم وبلاگم رو مثل شما صفحه بندی کنم؟
(مثال: "1" "2" "3" "بعدی" )
پاسخ:
اینجا کلیک کن راهنمایی کرده
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۱ مهدی اصغری
پس بازم اعتراف کن
پاسخ:
اعتراف میکنم تو نصب بازی یا نرم افزار همش موس رو میگیرم
جلوی اون نوار سبز تا به اون برسه بعد که یکم میره جلو خر کیف میشم. . . 

پست بعدی لفطن:))))))))
پاسخ:
بعدا . . .  ! ! ! 
حسش نیس؟؟؟؟؟؟؟؟:|||


پاسخ:
آره
میفهمم:||||||||
+قالبتو عوض کن..دلمون گرف:||||||||
پاسخ:
why??!!
وای نداره که!!!!!!!
تیره اس:))
پاسخ:
مشکی رنگ عشقه !!!!

خب قرمز بزاری ک بیشتر رنگ عشق؟؟!!!!!!!!!!!
+رضا صادقی اخه این چی بود انداختی تودهن مردم؟؟؟مشکی کجاش رنگ عشق؟
پاسخ:
دیگه. . . 
نیس قالب خودت شاده
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۶ مهدی اصغری
خخخخخخخخخ
چ اعترافایی
پاسخ:
بله دیگه. . . 
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۳ فاطی نخودی
اعتراف میکنم عاشق قالبتم
دریا الآن میخورتم خخخ
پاسخ:
صمیمانه سپاسگزارم
جهت اطلاع بعضی ها ....
 خودم:
"
خدایی بیاین اعتراف کنیم همه ما حداقل یکبار سعی کردیم با زدن شماره های چرت و پرت خط اعتباریمون رو شارژ کنیم
"
اعتراف میکنم سر مسابقه ی عکاسی با دوستم 
چون اون میخواست برنده بشه لنزش رو برداشتم خخخخخخخ انقد خوب بود ولی بعد بهش گفت تا سه هفته باهام حرف نزد خخخخ
پاسخ:
عجب اعترافی
خیلی جالب
مرسی
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۹ عرفـــــ ـــان
اعتراف میکنم اگه وقتی که پایِ بازی گذاشتمو پایِ درس میذاشتم الان دکتری داشتم ...
پاسخ:
خیلی باحال گفتی
شاید حکایت حال منم باشه
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۹ یار عبد فاطمه
سلام علیکم
اعتراف میکنم با اینکه مسلمونم ولی تسلیم نیستم مثل خیلی های دیگه...هعییی
پاسخ:
سلام
سعادتمند باشید
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۸ علی محمدرضایی
سلام من حاضرم اسم وبلاگتو تو قسمت پیوندهای وبلاگم بزارم به شرطی که شما هم بزاری اگه خواستی آدرس واسم وبلاگت رو به وبلاگم بفرست
پاسخ:
سلام
با افتخار لینک شدید
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۶ علی محمدرضایی

پایه ی تبادل لینکم،توچطور؟

درضمن قالب خیلی کسل کننده است؟

پاسخ:
با کمال میل لینک شدید

متشکرم از توجهتان ،چشم
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
اعتراف میکنم دفه اول که یه کلیپ از بشقاب پرنده دیدم احساس کردم حقایق جدیدی بروم باز شده و من حامل پیام مهمی ام و به دیگران محل نمیذاشتم !
پاسخ:
جالب
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۵ مهســـــــــــــا ...
یه اعتراف میکنم....


خخخخخخخ
پاسخ:
ممنون
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۲۲ نفس سادات ......
اعتراف میکنم پارسال من میخواستم یه متن بذارم زیر شیشه  میز کتابخونه اما شیشه شکست و منو دوستم جلدی در رفتیم.و کسی متوجه ما نشد.خخخخخ اون روز داشتم سکته میکردم.اما خداروشکر الان زنده هستم.
پاسخ:
اعترافگونه ی زیبایی هستش!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">