افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

به توکل نام اعظمت...
خدایا بگیر از من هر آنچه تو را از من میگیرد
بادرود و سلام خدمت بچه های ناب سرزمین مقدسم ایران
امیدوارم مقری محکم و معبری ایمن برای عابرین از قرارگاه باشد
با نظر دادن در مورد وبلاگی که متعلق به خودتونه در ارتقا بخشیدن به آن کمک کنید
با کمال تشکر
کمال گرا باشید
یا حق
KamalBayazidi@yahoo.com

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

وَلاَ تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ کُلُّ أُولئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْؤُولاً


ترجمه:از آنچه به آن آگاهى ندارى، پیروى مکن، چرا که گوش و چشم و دل، همه مسؤولند.

(سوره اسراء ، آیه 36)

 

خدایا بگیر ازمن هرآنچه که تو را از من میگیرد

تصمیم گرفتم دیگه توی وبلاگ ها به هر لینک یا پیامی نمره ندم ، مگر اینکه به دقت اونرو خونده باشم ، چرا که هر مثبت یا منفی که من اینجا به مخاطب میدم می تونه هم تکلیف دنیوی و هم اخروی برام داشته باشه!!!

 

  • یه دستی هم به سر و روی پروفایلم بکشم!
  • یه خورده بیشتر مهربون باشم!
  • منطقی ترحرف بزنم ودرمورد چیزی که ازش اطلاع ندارم صحبت نکنم!
  • معیارم برای همه ی کارا تقوا باشه!

 

  • صوتی ها رو گوش بدم
  • فیلم هارو ببینم
  • حواسم باشه مطلب رو چه کسی ارسال کرده ،و بعد اظهار نظر کنم...

انشاءالله

 

 

۹۴/۰۶/۰۳ موافقین ۸ مخالفین ۰
Kamal Bayazidi

نظرات  (۲۳)

بسیار زیبا....
پاسخ:
سپاس
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۰۱ زهرا احمدآبادی
انشاءالله من هم بتوانم اینگونه عمل کنم.....
پاسخ:
انشاءالله
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۲ ✿شمیم زندگی✿
 خدایا بگیر ازمن هرآنچه که تو را از من میگیرد


پاسخ:
آمین
خیلی خوب بود.
لایک
پاسخ:
مرسی و ممنون
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۹ محمد علمدار
بله بالاخره هر مثبت به مطلب باعث تشویق نویسنده میشه
سلام
چرا ازتون خبری نبود؟؟
بروزم و منتظرتون
یاحق

پاسخ:
دقیقا
واقعا خوش حال کنندس شما پیگیرید، فوق العادست
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خوبه فقط جو گیر شدن خوب نیست
اهسته برو و پیوسته برو..
پاسخ:
ممنون از راهنمایی تون
انشاالله :)
پاسخ:
مرسی و ممنون
بازم شما به فکرش هستین
پاسخ:
همه باید باشند
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
بالاخره وبتو بروز کردی
پاسخ:
مرسی از توجهت
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۹ یار عبد فاطمه
سلام علیکم
بسیار عالی موفق باشین ان شا الله
عیدتون مبارک
التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۴۱ دخمل شب یلدا♡♡♡
"خدایا بگیر از من هرآنچه که تو را از من میگیرد".....
این جمله واقعا لایک داره.....
پاسخ:
متشکرم
تا به حال به جنبه اخرویش فکر نکرده بودم......
عالی بود
عیدتون هم مبارک
پاسخ:
مرسی
همچنین
خدایا بگیر از من هرآنچه که تو را از من میگیرد
.
.
.
.
آمین 
پاسخ:
آمین
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۴ پدرام یراقچی
عالی
ممون
پاسخ:
متشکرم
خیلی زیبا بود ممنوووووونننننننننن
پاسخ:
mc
خیلی هم خوب...
سلام و نور.
خدا قوت ..
دم شما گرم..
شما که زمینش رو دارید روی جلوهای بصری وبلاگتون بهتر کار کنید..
www.karam.blog.ir
www.jebraeel.blog.ir
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتان
سلام
نکات مفیدی بود...ممنون
پاسخ:
سلام
متشکرم
بله
درسته
پاسخ:
mc
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۸ پدرام یراقچی
چشم
پاسخ:
انشاءالله
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۷ پدرام یراقچی
داداش گلم کمال جان به بنده که نه مثبت میدن نه منفی
تکلیف ما چیه ... ؟
:))
واقعا سطح توقع مردم بالا رفته
دیگه نمیدونم چی باید گفت
:))

پاسخ:
سلام عزیز سپاس از حضورت
به نظر من اکثرا بی تفاوتن
ولب
همین که گفتی " سطح توقع مردم بالا رفته "
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۲ محمد محمدیان
آفرین بر شما

مطالب تون قابل تامل و وزیباست
پاسخ:
متشکرم
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۲:۰۸ دختری درمِه
انشالا :-)
پاسخ:
انشا الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">