افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

به توکل نام اعظمت...
خدایا بگیر از من هر آنچه تو را از من میگیرد
بادرود و سلام خدمت بچه های ناب سرزمین مقدسم ایران
امیدوارم مقری محکم و معبری ایمن برای عابرین از قرارگاه باشد
با نظر دادن در مورد وبلاگی که متعلق به خودتونه در ارتقا بخشیدن به آن کمک کنید
با کمال تشکر
کمال گرا باشید
یا حق
KamalBayazidi@yahoo.com

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

شما چطور؟؟؟

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ق.ظ

کتاب خواندن

خدا بیامرزه زمانی که کتاب میخواندم. . .

الان کتاب که هیچ ! ! !

پست هایی که بالای 5 خط باشه نمی خوانم ! ! !

کلیپ :

۹۴/۰۴/۲۸ موافقین ۱۲ مخالفین ۰
Kamal Bayazidi

کتاب

نظرات  (۳۰)

توهم خسته ای:|
پاسخ:
shoma ham ham ? ? ?
اره بابا منم خسته ترازتوام:|
پاسخ:
خسته نباشی
خخخخ
ممنون...کاراز خسته نباشی گذشته باید منقرض شم ی دریای جدیدبیاد:|
پاسخ:
اوهوم
به خاطر یه پست؟؟
نه بابا کلن میگم.....خستم:)

پاسخ:
دماغتون رو بگیرید و سعی کنید برای 5 ثانیه بگید"مممممممممممم"
.
بعله یه همچین کارایی بلدم!!!
جواب میده؟؟؟؟؟
پاسخ:
دقیقا
کردم....خسته ترشدم...برم بخوابم:|
پاسخ:
جدا تونستی بگی؟؟
چه جالب
هیشکی نمتونه
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟
گینس کجاس؟دست کیه؟
ممممم....میشه!!!!!!!!
پاسخ:
گشتم نبود!!!
شما دیگه کی هستی!!
پاسخ:
 !!! tanbal khan 
چرا میخونیم. سعی میکنیم بخونیم :)
پاسخ:
باریکلا
واقعا
البته من پست دوستان رو همشو میخوانم
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۷ علی قدیانی
آره واقعا پستای پنج خطی رو به زور می خونم 
پاسخ:
حکایتیه ها
ایـولـآ !:)
پاسخ:
ممنون
خخخخخ

با حااال بود

آفرررریییننن
پاسخ:
ممنون
قابل نداشت

خدا بیامرزه :)

پاسخ:
khkhkh
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۵ مهدی اصغری
واقعا هم همینطوره
پاسخ:
بعله
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۷ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخخخخخ منم  همینجوریم
پاسخ:
به شما میگن رفیق.
تفاهم!!!!
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۹ مرضیه دانایی
نه :)
هم چنان کتاب می خوانم :)
پست های بالای 5 خط هم اگر خوشایندم باشه :)
مسئولین ثبت رکورد رو اگر دیدید بگید من آدرسمو بهشون بدم :))
پاسخ:
بسیار عالی
البته من پست دوستان رو تا ته میخوانم
دقیقا
موفق باشی
پاسخ:
mc
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۲ پارسا قلندر
منم نمیخونم 
نخوندم ک 5 تا اوردم :)))))

خدا قسمت بقیه نکنه 
پاسخ:
خخخخ
ای وااااای چرااا؟

کتاب خوندن ،یچیزی هس که به خوندن یانخوندنش عادت میکنی..

+شروع کنید به خوندن ،اولش سخته!بعدعادت میکنید
پاسخ:
وای چقدر ناصحانه
ناصحانه نبوود که...

تجربمو گفتم.
پاسخ:
مگه میشه ؟؟؟
آی گفتی منم حوصله ندارم متن های طولانی رو بخونم...
لایککککککککک
پاسخ:
عجب حکایتیه . . .
منم همینطور 
یه جایی خوندم این بدترین آسیب شبکه های اجتماعی که مردم دیگه حوصله ی خوندن چیزهای طولانی رو ندارم
پاسخ:
واقعا یه آسیبه
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۵ مهدی اصغری

با مــــــــدادم درد میــــــکشم

او بــــــــــه من درد میـکشاند

آنـــــــــــها دردم مـــــــــیدهند

شــــــــــــــبها درد میــــــخورم

و خـــــــــــدا دردم را میـــداند

این اســــــت صرف صــیغه ی

زندگی" مـــــــن "




۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۲ مهدی اصغری
اوه
پاسخ:
√√
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۵ فاطی نخودی
پــــــنــــــــــج خــــــــــــــــط؟چه خبر عاقا به سه خط رسید .... بعدی
پاسخ:
امیدوار شدم !!!!
سلام
یه نظر دادم فک کنم نرسید!!!!!!!!!!۱
تشکر از این بود که به عنوان اولین نفر به وبم اومدید و خوش اومد
وبلاگ جالب دارید خسته نباشید
پاسخ:
علیک سلام
خواهش میکنم
نظر لطفتونه
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۳ رافضیــة ...
یادش بخیر....
پاسخ:
شما هم هم ؟؟!!
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۳ دخمل شب یلدا♡♡♡
تا امتحان نداشته باشم دست به هیچ کتابی نمیزنم.....

پاسخ:
این پست بیشتر جنبه طنز داره
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۸ دخمل شب یلدا♡♡♡
ولی من جدی گفتم....با خودم عهد کردم، البته عهد که نه یه جورایی لج کردم....دیD
پاسخ:
?? why
اگه منطقی فکر کنیم هر چه مطلب کوتاه تر باشه منظور سریع تر به خواننده میرسه
در نتیجه نویسنده اون مطلب خیلی خلاق تره نسبت به...
برا همینه که بیشتر از5خط رو کسی نمیخونه ( باخودمم هستم به کسی بر نخوره،لطفا!) وبیشتر از 5خط احتمال اینکه آخرش سرکاری باشه خیلی زیاد میشه!!!
اما،اما این مسئله باکتاب خوندن باید فرق بکنه چون کتاب یه چیز دیگس
از قدیم گفتن بهترین دوست کتابه. واییییییییی از 5خط بیشتر شد!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام
با حرفات کاملا موافقم
مرسی و ممنون از حضورتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">