افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

به توکل نام اعظمت...
خدایا بگیر از من هر آنچه تو را از من میگیرد
بادرود و سلام خدمت بچه های ناب سرزمین مقدسم ایران
امیدوارم مقری محکم و معبری ایمن برای عابرین از قرارگاه باشد
با نظر دادن در مورد وبلاگی که متعلق به خودتونه در ارتقا بخشیدن به آن کمک کنید
با کمال تشکر
کمال گرا باشید
یا حق
KamalBayazidi@yahoo.com

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کوتاه، مفید، مختصر . . .

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ق.ظ

۹۴/۰۴/۲۰ موافقین ۱۴ مخالفین ۰
Kamal Bayazidi

نظرات  (۱۵)

۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
اورین
پاسخ:
مسی
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۴ mahjobeh modanloo
Like
پاسخ:
MC
موفق باشید یاعلی
پاسخ:
پاینده باشید
کاملا موافقم
پاسخ:
ok
واقعـــآ ... 
پاسخ:
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۲ هاژ محمود
سلام

گذشته ها اگه گذشته بود که دیگه مشکلی نبود!!!
پاسخ:
اینم حرفیه
حال را دریاب و به فکر آینده باش
پاسخ:
آورین
گذشته ها نمیگذره ومیشه خاطره:|
پاسخ:
جالب بود ممنون
ولی بازم میگذره
بعللللللللللله
پاسخ:
بعله
گذشته ولی تواینده ام بی تاثیرنیس:-)
پاسخ:
البته اینم ی حرف جالبه (yas)!!!
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۹ مهدی اصغری
همیشه هم نمیشه اینا گفت
پاسخ:
چرا؟؟؟
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۱ سعید میرزابگیان
نه نه نه نــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ؟
نمیتانی به همین سادگی بگی گذشته ها گذشته ؟
پاسخ:
چرا
خوب و بد میگذره
قشنگه
پاسخ:
mc
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۶ دخمل شب یلدا♡♡♡
کاشکی اینجوری باشه.....ولی نیست.....من هنوزم تابستوته پارسال، بعد اعلام نتایج رو فراموش نکردم....
بهش که فک میکنم تا سر حد جنون میرم.....این یه مورد واسه من نگذشته.....نمیدونم تا کی قراره باهام بمونه......
پاسخ:
اولویت من تو گذاشتن این پست همینه که ادما واقعا به این نتیجه برسند که وافعا " گذشته ها گذشته " برای منم سخته ولی....
این پست رو هم خیلی دوس دارم" امروز عشقه "
همین!!!!

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۹ گیسو شریفی
به منم یه سری بزن
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتان
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">