افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

به توکل نام اعظمت...
خدایا بگیر از من هر آنچه تو را از من میگیرد
بادرود و سلام خدمت بچه های ناب سرزمین مقدسم ایران
امیدوارم مقری محکم و معبری ایمن برای عابرین از قرارگاه باشد
با نظر دادن در مورد وبلاگی که متعلق به خودتونه در ارتقا بخشیدن به آن کمک کنید
با کمال تشکر
کمال گرا باشید
یا حق
KamalBayazidi@yahoo.com

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

Like this

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ق.ظ

حرف یه دختر چادری که ده هزار لایک تو بیتاک داشته بخون:

.

شما خانم خوش تیپی که تو خیابون منو چپ چپ نگاه میکنی! ببین عزیزم . . .

فکر نکن من که چادر سرمه عقلم نمیرسه که آدم با مانتو راحت تر و آزاد تره!

فکر نکن زیر چادرم کولر گازی روشنه. . .

خیلی هم گرمه! اصن داغه! لاک قرمز نمیزنم فکر نکن سر در نمیارم لاک چی چیه!

بیا خونمون ببین هر رنگ لاکی بخوای دارم! خوبم بلدم بزنم

چادر سر کردن خیلی سخته، فکر نکن چادر سر میکنم چون مانتویی که زیر چادر تنمه زشته، نچ!

کلی هم پول مانتومو دادم! اما تو نمیبینیش حالا مانتو هیچی. . .میدونی چادر مشکی چقر گرون شده؟؟

بخوای حساب کتاب کنی سر نکردنش به صرفه تره اگه شما شال میخوای 5 تومن بخری، من باید شال بخرم n تومن که زیر چادر و حرارت تابستون چروک نشه!

که بافتش جوری باشه که لبه اش درست وایسته

ببین منم خیلی دوست دارم روسری و کیف و کفش قرمزمو با مانتو و شلوار سفید ست کنم و با غرور تمام خیابون قدم بردارم و . . .

خیلی چیزا هست که باعث میشه عاشق چادرم باشم چون بهم ثابت شده هر چی تنگتر بپوشم بالاتر نیستم. . . بلکه کالاترم. . . چون یاد گرفتم جنس ارزون مشتری زیاد داره. . .

۹۴/۰۵/۱۰ موافقین ۱۹ مخالفین ۱
Kamal Bayazidi

نظرات  (۲۵)

L i k e
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۱ ✿شمیم زندگی✿
بله همینطوره...منم محجبه هستم وبه این پوشش افتخارمیکنم چون چادرحجاب خانوم فاطمه الزهراست.....بهترین راه امنیت یه زن درجامعه واستحکام پایه های زندگیش امروزه فقط چادراست......امیدوارم حضرت فاطمه ازمون راضی باشن....
پاسخ:
اجرکم عندالله
انشاءالله فاطمه زهرا(س) شما رو برای خودش تربیت کنه
لایک داره:)))))))))))))
پاسخ:
√√√
واااااااااااااااای

عالیه لایک
پاسخ:
ممنون و مرسی
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۸ فاطی نخودی
:))
پاسخ:
☻☺
چی چی لایک داره باید این حرفارو با آب طلا نوشت
پاسخ:
اینم خیلی حرف قشنگیه
لایک داره !!!!
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۲ مامان محمدین
واقعا... زیر چادر کولر روشن نیست! اما آتش جهنم هم قابل مقایسه با گرمای تابستان کویر ایران حتی نیست!

پاسخ:
احسنت ، خیلی زیبا گفتید

ممنون که سر زدید وبلاگ قشنگی دارید


پاسخ:
نظر لطفتونه
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ

من افتخار میکنم که چادر سرم میکنم

پاسخ:
خدا خیرتان دهد ، انشاءالله عاقبت به خیر شید
اجرکم عند الله
احسنت
پاسخ:
سلام
احسنت به کی ؟؟!!
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۰ مهدی اصغری
ایول
عالی بود
پاسخ:
مرسی
به نظر من باید از اون دختر چادری قدر دانی بشه
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۹ مهدی اصغری
صد در صد
پاسخ:
دمش گرم
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۱ پدرام یراقچی
خداییش لاااااااااایک داره
پاسخ:
سپاسگزارم از حضورتان
بعله.......

چادر...............

حریم امن !


پاسخ:
√√√
100 %
+
پاسخ:
مام رفتیم حلال کنید هه
پاسخ:
اهدافتان پایدار ، گامهایتان استوار
سلام.من امروز اتفاقی با وب شما آشنا شدم،از این آشنایی واقعا خوشبختم...مطالب عاااالی بود،موفق باشید..
پاسخ:
علیک سلام
صمیمانه سپاسگذارم از حضورتان ، نظر لطفتونه 
سعادت یارتان ، پیروزی همراهتان
واقعاا ارزش ده هزار لایکو داشته
پاسخ:
آره واقعا
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۸ کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
احسنت به این خانوم!
سپاس از شما...
پاسخ:
بله واقعا . . .
مرسی و ممنون
سلام عالی بود.
پاسخ:
سلام
متشکرم از حضورتان
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۰ نازنین-زهرا ...
حرفش شاید حرف دل خیلی از دخترای چادری باشه...:(
:(
:(
افرین به این خانوم که حرف دل خیلی ها رو گفته:(
پاسخ:
صد آفرین...
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۱ عرفـــــ ـــان
درود بر این دختر !
پاسخ:
درود...
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۸ یار عبد فاطمه
لایکـ
پاسخ:
mc
احسنت به این دختر

آفررررین
پاسخ:
سپاس از حضورتان
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۷ زهرا احمدآبادی
سلام من شما رو لینک کردم  امکانش هست شما هم منو لینک کنید؟
پاسخ:
سلام لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">