افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

به توکل نام اعظمت...
خدایا بگیر از من هر آنچه تو را از من میگیرد
بادرود و سلام خدمت بچه های ناب سرزمین مقدسم ایران
امیدوارم مقری محکم و معبری ایمن برای عابرین از قرارگاه باشد
با نظر دادن در مورد وبلاگی که متعلق به خودتونه در ارتقا بخشیدن به آن کمک کنید
با کمال تشکر
کمال گرا باشید
یا حق
KamalBayazidi@yahoo.com

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

گناه دارم...

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ب.ظ

سلام

با کمال تشکر از دوستان عزیز که به وبلاگ من میان، بعضی از رفقای گل به دوتا از پستای من"الم یعلم به ان الله یری" و "لایک از خدا" که جزء بهترینهان و بیشترین رای موافق(میپسندم) رو دارن، رای مخالف(نمیپسندم) رو دادن!!!گریه

.

آخه چرا؟؟؟مردد

.

مگه داریم ؟؟!! مگه میشه؟؟!!

.

شما چی میگین؟؟!!

.

من خواهش میکنم دوستان رسیدگی کنند. . .

.

با تقدیم نهایت احترامات دوستانه: کمال بایزیدی

                                                             موافقم   مخالفم

۹۴/۰۴/۲۳ موافقین ۱۷ مخالفین ۲
Kamal Bayazidi

من عصبانی!!

نظرات  (۹)

خب هر کسی سلایق خودشو داره

لینک شدی استاد
بزار من و پیوند هات (:
پاسخ:
بعله
..
لینک گشتی
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۶ مهلا اقاکاظم
...فهمیدم پسری...باشه مشکلی نیس مرسی از سر زدنتون ب وبم..وب خوبیه ...ولی انگار بازدید کمه..درس میشه..فعلا :|
پاسخ:
???!!!☺☻
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۷ مهلا اقاکاظم
...فهمیدم پسری...باشه مشکلی نیس مرسی از سر زدنتون ب وبم..وب خوبیه ...ولی انگار بازدید کمه..درس میشه..فعلا :|
من که لایک نموییدم ^_^
پاسخ:
از شما سپازسگزارم
ممنون
۲۳ تیر ۹۴ ، ۲۱:۴۳ فرشاد اشتری
کاش تو مطلب این دو مطلب رو لینک میکردید
پاسخ:
باشه
الان
.
.
لینک کردم!!
مگه مهمه؟؟؟
پاسخ:
100%
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۵:۲۹ زهرا بیات ترک
شما مطال رو مطالعه میفرمایید اصلا؟؟؟
پاسخ:
!!!
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۵:۴۱ زهرا بیات ترک
مطالبتون زیباست
حاشیه وب رو بسیار عالی شروع کردید لینک و دنبال شدید
لینک و دنبال کنید متشکرم
پاسخ:
متشکرم
حتما با کمال میل
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۹ مهدی اصغری
والا چرا منفی میدید آخه

آپم بدو بیا
پاسخ:
باریکلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">