افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

عشق یعنی با خدا تنها شدن . . .

افســـر جـــوان

به توکل نام اعظمت...
خدایا بگیر از من هر آنچه تو را از من میگیرد
بادرود و سلام خدمت بچه های ناب سرزمین مقدسم ایران
امیدوارم مقری محکم و معبری ایمن برای عابرین از قرارگاه باشد
با نظر دادن در مورد وبلاگی که متعلق به خودتونه در ارتقا بخشیدن به آن کمک کنید
با کمال تشکر
کمال گرا باشید
یا حق
KamalBayazidi@yahoo.com

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

Welcome

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ق.ظ

 

به توکل نام اعظمت ، سلام

درود و سلام خدمت بچه های ناب سرزمین مقدسم ایران

نمیدانم از کجا شروع کنم (این جمله دیگه خیلی کلیشه ای شده!!)

ی مدتی بود می خواستم یک وبلاگ داشته باشم با هدف تقویت نویسندگی چون به نظر من آدم باید بنویسد تا بفهمد ، دنبال یک سرویس وبلاگ دهی خوب بودم که به طور کاملا اتفاقی با بلاگ آشنا شدم(الحمد الله) ، سیستم خوبیه ی یک سر و گردن از سایر سرویس های وبلاگ دهی بالاتره ، امکانات و اختیارات خوب و ویژه ای به کاربر میده،آدرس کوتاه و خیلی چیز های دیگه باعث شد که بلاگ(بیان) رو انتخاب کنم (هندونه میدم زیر بغل بلاگ!!!)

می خواستم نوشته ها و خاطرات خودم که روی کاغذ آوردم(از همه چیز و همه جا) توی وبلاگ بنویسم ولی بعد از کلی درگیری با خودم فهمیدم این ادبیات بدرد این جو و فضا نمی خوره!!!

به همین خاطر به عنوان یک آماتور تصمیم گرفتم نوشته هایی که دیدم تو سایت ها یا کتاب ها یا شنیدم از اینور و اونور یکم بهش رنگ و لعاب (ادبی تر: شاخ و برگ) بدم و چیزی تحت عنوان پست بزارمش توی وبلاگ فقط امیدوارم مفید فایده باشه

یکم که از عمر وبلاگ بگزره سعی میکنم مطالبی که از قلم خودم تراوش کرده و احساس میکنم بدردبخوره بیارم تو گود!!! البته این مطالب همش کپی پیس نیست ها ،زیاد با کپی پیس موافق نیستم (خطرناکه) ، آدم باید خودش پست افرین باشه!!!!

هیچ دوس ندارم وقت دیگران رو با مطالب بیهوده تباه کنم

سعی میکنم مطالب کوتاه ، مفید و مختصر باشند...

 

این پست به عنوان اولین پست آزمایشی منه اگه بی نظمی و بی دقتی داره بزنین به حساب تازه کار بودن

منتظر نظرات و ایده های شما هستم

 

 

  به قلم حقیر: کمال کبیر!!! 

۹۴/۰۳/۳۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
Kamal Bayazidi

Welcome

نظرات  (۱)

حالا خوبه لایکمون دست شما افتاده . . .
اگه روزیمون دست شما بود!!!
از گشنگی میمردیم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">